piątek, 23 grudnia 2011

Dwunastka.

- Boże! To już dzisiaj! – z tą myślą obudziła się Klaudia.
Tak, dzisiaj wraca do domu, do Polski. Wraca do szarej rzeczywistości. Zostawi Anglię daleko w tyle. Zostawi One Direction. Zostawi Nialla. Czas spędzony tutaj bardzo szybko jej zleciał. Nim się obejrzała był dzień wyjazdu. One Direction zostaną w UK, będą koncertować, spotykać fanów.
Czy jeszcze kiedyś się spotkają? Co z Klaudią i Niallem? Czas pokaże.

- Czeeeść! – do pokoju dziewczyny wbiega 5 uśmiechniętych chłopców.
- Hej miśki! – odpowiada zaspana brunetka.
- Jako iż to twój ostatni dzień w Anglii, musisz go spędzić w jak najlepszym towarzystwie! – mówi Liam.
- Czyli zabieramy cię do… Werble proszę! – mówi Louis, a Zayn i Harry uderzają o drzwi, udając bębenki. – Do LONDYNU!! – wykrzykuje szatyn.
- C-co?! Jak to do Londynu? – Klaudia jest nieźle zdziwiona.
- No normalnie – mówi ze śmiechem Niall.
- Ale przecież fani. Co jeśli nas razem zobaczą? Przecież… - dziewczyna nie wie co powiedzieć. Przecież jeśli zobaczą ich razem będą mieć przewalone, a ona będzie główną gwiazdą najnowszych plotek. ‘Czy to nowa miłość One Direction?!’ ‘Czy to coś poważnego czy tylko wakacyjny romans?’
- O nic się nie martw. Po prostu nie możecie się z Niallem całować ani nic. Jakby coś to powiemy, że jesteś moją kuzynką – odpowiada z uśmiechem Zayn.
- Dziękuję, jesteście kochani – mówi i przytula każdego po kolei.
- No chociaż tyle możemy dla ciebie zrobić – mówi Harry i puszcza do niej oczko.

Po około godzinie wszyscy siedzą w vanie. Louis za kierownicą, obok niego Harry, za nimi Niall i Klaudia, a na samym tyle Zayn z Liamem. Lou włącza radio, akurat leci ‘What Makes You Beautiful’
Liam zaczyna śpiewać swoją zwrotkę, po nim Harry, no a później już wszyscy. Nawet Klaudia do nich dołącza.
- Masz ładny głos – mówi jej Liam.
- Niezły żart, Payne. Ja i ładny głos?! Hahah – odpowiada zmieszana dziewczyna.
- Ty sobie chyba żartujesz?! Masz zajebisty głos! Powinnaś się zgłosić do X Factora – stwierdza Louis.
- No co ty. Po pierwsze: JA NIE UMIEM ŚPIEWAĆ! A po drugie: Nawet jeśli bym poszła, to wstydzę się śpiewać publicznie, mam cholerną tremę.
- Dziewczyno! Ty UMIESZ ŚPIEWAĆ i nie gadaj nam tu głupot! My też na początku mieliśmy tremę, ale z czasem zmalała – mówi Zayn.
- Nie i koniec. Skończmy ten temat – mówi stanowczo brunetka.
- Ale… - zaczyna Harry.
- Nie ma żadnych ‘ale’, Styles! – przerywa mu Klaudia.
- Uparciuch! Ale i tak cię kocham – Niall całuje dziewczynę w policzek.
- Wiemy, że się kochacie, ale nie zapominajcie o planie – upomina ich Malik.

Londyn. [dop.aut. – nie mam pojęcia co gdzie dokładnie się znajduje, także sorry jak napiszę jakieś głupoty ;P]
- Ale tu jest zajebiście! – stwierdza Klaudia po wyjściu z samochodu. – Dziękuję, że mnie tu zabraliście.
- Nie ma za co. Czego się nie robi dla naszej małej księżniczki – mówi z uśmiechem Zayn.
- Ja jestem mała? Ojj Zayn, jestem od ciebie niższa tylko o 10 cm, więc się nie wymądrzaj – odpowiada ze śmiechem brunetka.
- To gdzie idziemy najpierw? – pyta jak zwykle ciekawski Pan Marchewka.
- Może London Eye? – proponuje Nialler.
- Okej, to idziemy dzieci – mówi Liam i rusza przodem.
- Tato, czekaj na nas! – woła za nim Klaudia, na co pozostali chłopcy wybuchają śmiechem, a Payne tylko kręci głową.
Gdy stoją w kolejce do kasy na London Eye, zaczepiają ich fanki One Direction.
Chłopcy grzecznie robią sobie z nimi zdjęcia i dają autografy. Fanki wprost ciskają piorunami w kierunku Klaudii.
- Co to za dziewczyna? Dziewczyna któregoś z was? Brzydka jest, zły wybór chłopcy! – mówią z wyrzutem.
Klaudii robi się smutno. Zayn obejmuje ją ramieniem.
- To jest moja kuzynka, a wy jesteście bardzo niemiłe – stwierdza mulat.
- Twoja kuzynka? Nie jest dziewczyną żadnego z was? – pytają zaskoczone nastolatki.
- Tak, to moja kuzynka i nie życzę sobie żebyście ją obrażały. I... Yyy… Nie jest dziewczyną żadnego z nas. A zresztą to nie wasz interes. Sorry, ale musimy już iść.
Chłopcy i Klaudia kupują bilety i wsiadają do jednej z kapsuł.
- Klaudia. Przepraszamy za nie. Niektóre fanki są takie wstrętne – mówi Malik.
- Dobra, nic się nie stało – odpowiada brunetka, ale widać, że jest jej przykro.
- Wkurza mnie to, że fanki nie umieją zaakceptować tego, że mamy dziewczyny. Przecież nie jesteśmy własnością fanek. Mamy swoje życie i nie będziemy chodzić z każdą napotkaną fanką – filozofuje Louis.
- Wiesz, Lou, ja też jestem waszą fanką i chodzę z Niallem – stwierdza Klaudia.
- Ale ty to co innego. Jesteś inna, tzn. normalna, nie jak niektóre fanki – odpowiada Tomlinson.
- Uznam to jako komplement – mówi ze śmiechem dziewczyna.
Później chodzą po Londynie.
W Madame Tussauds robią sobie zdjęcia ze wszystkimi napotkanymi ‘gwiazdami’, wygłupiają się. Ludzie patrzyli na nich jak na idiotów, ale oni się tym nie przejmowali.
Korzystają z ostatnich chwil spędzonych razem.

Po powrocie do domu Klaudia poszła do chłopaków. Usiadła na kolanach Nialla, a on mocno ją przytulił.
- Będzie mi ciebie brakować – stwierdza blondyn i cmoka ją w policzek.
- Mi ciebie też – odpowiada dziewczyna ze łzami w oczach. – Będę za wami cholernie tęsknić.
Chłopcy przytakują, im też będzie brakować ich nowej, małej siostrzyczki.
- Mamy dla ciebie mały prezent. Od nas wszystkich jest nasza książka z autografami. Każdy z nas włożył do pudełka coś od siebie. Tylko ty będziesz wiedziała co jest od kogo, my nie mamy pojęcia co reszta włożyła – tłumaczy jej Liam.
- Otwórz dopiero gdy będziesz w Polsce – nakazuje Harry wręczając brunetce pudełko.
- Ja też coś dla was mam – mówi Klaudia i wręcza każdemu chłopcu ich wspólne zdjęcie zrobione pierwszego dnia oraz bransoletkę z napisem ‘Kocham Cię’ [dop. aut. – polskie ‘kocham cię’, a nie angielskie ‘i love you’].
Nagle dzwoni jej telefon. To ciocia.
- Halo? … Tak … U chłopaków … Że co?! … Nie wiedziałam … Zaraz będę!
- Wiecie, że już jest 17?! A ja mam samolot o 20.20! – dziewczyna była lekko zdenerwowana.
- Co?! Nie myślałem, że już jest tyle godzin! – Niall jest zdziwiony.
- Czekajcie przed domem za pół godziny. Chcę się z wami pożegnać – mówi brunetka i wybiega z ich mieszkania.
Dopakowała resztę rzeczy, w tym najważniejszą – prezent od One Direction, zjadła kanapkę, zaniosła walizkę do samochodu i czekała. Po chwili zobaczyła piątkę smutnych chłopców.
Klaudia podchodzi do Zayna i mocno się w niego wtula.
- Zayn… Kocham cię, kocham cię jak brata. Nigdy o tobie nie zapomnę – mówi ze łzami w oczach.
- Mała, nie płacz. Przecież jeszcze kiedyś się zobaczymy. Pamiętaj, że cię kocham, siostra – odpowiada Malik.
Następny w kolejce był Liam.
- Hej Li, będę za tobą tęsknić. Kocham cię, braciszku – stwierdza brunetka, na co Payne ją przytula
- Też cię kocham siostra. Obiecuję, że kiedyś odwiedzę cię w Polsce.
Później podchodzi do niej Louis.
- Rybko, nie płacz. Kocham cię bardziej niż marchewki – Tomlinson przytula ją, prawie gniotąc.
- Lou, ja też cię kocham.
Po chwili zapłakana idzie do Harry’ego.
- Harry, będę tak cholernie tęsknić. Kocham cię, braciszku.
Styles ją przytula i całuje w głowę.
- Ja już tęsknię. Też cię kocham.
Na końcu Niall.
Chłopak mocno ją przytula. Oboje płaczą.
- Niall, obiecaj mi, że nigdy o mnie nie zapomnisz – szepce cicho dziewczyna.
- Nigdy o tobie nie zapomnę, kochanie. A ty?
- Ciebie nie da się zapomnieć. Kocham cię, Nialler.
- Kocham cię, Klaudia.
Żegnają się czułym pocałunkiem.
- Pa chłopcy. Kocham was! – mówi Klaudia wsiadając do samochodu.
- My ciebie też! Udanej podróży! – odkrzyknęli zgodnie One Direction.

Żegnaj Anglio ;’( Witaj Polsko… - pisze na twitterze.
Żegna się z ciocią i Natanem, a następnie wsiada do samolotu.
Przez cała podróż przypomina sobie miłe chwile spędzone z chłopcami.

Niall jest jej chłopakiem, ale czy związek na odległość ma szansę? Czy zwykła dziewczyna może wieść spokojne życie ze światową gwiazdą?
Nawet ona nie zna odpowiedzi na te pytania.
Wie jedno - będzie cholernie tęskniła za tymi pięcioma głupkami. Spędziła z nimi najlepsze wakacje w swoim życiu. Nigdy o nich nie zapomni.


~~~~~
Czeeeść! :)

Nareszcie skończyłam rozdział 12, jest trochę dłuższy niż poprzednie.
Jeszcze w tym roku postaram się dodać epilog. I prawdopodobnie kiedyś w przyszłości napiszę część 2.

Kochani, życzę wam radosnych świąt Bożego Narodzenia, mnóstwa prezentów, no i oczywiście duuużo One Direction (;
MERRY XMAS!

Dziękuję za wszystkie komentarze, które motywują mnie do dalszego pisania.


Buziaki, Dusia. Xxx

16 komentarzy:

  1. Ojejeje, szkoda, że wyjechała :( Ale jestem ciekawa jakie prezenty od nich dostała. Świetny rozdział, nie chcę epilogu :( [help-me-see]

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny, ciekawe czy ten związek porzetrwa i co jest w tym pudełku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż mi się smutno zrobiło. ;(
    Ale cóż wszystko musi się kiedyś skończyć.
    Ciekawe co włożyli jej do tego pudełka.
    Mam nadzieję, że się dowiem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. takie smutne to było, nie chcę aby ona wracała. szkoda, że już zaraz epilog. mam nadzieję, że szybko zaczniesz pisać cz. 2 ponieważ robisz to świetnie! :D merry christmas!

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietny ;) Nie koncz pisac ;d Kontynuuj historie Klaudii i Nialla ;) to nie moze sie tak skonczyc prosze ;)

    a na www.merry-you.blog.onet.pl Nowy rozdzial ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. błagam napisz jak najszybciej cz.2 bo zwariuje!!! ;)Wesołych Świąt ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie mogę . Dzisij dopiero zaczęłam czytać tój blog, ale jest tak zajebisty , przeczytałam wszystkie rozdziały , pisz więcej . Ahaa , popłakałam się normalnie, jak czytałam jak się żegnali . Dziewczyno jesteś zajebista i bardzo fajnie piszesz . Jak coś to poinformuj mnie na twitterze @karolajnaloves albo na gg 9065602 .
    Napisz drugą część PROSZĘ ! ;)

    KAROLAJNA

    OdpowiedzUsuń
  8. Cuuuuuudowneeee !!!
    Naprawdę!
    Zazdroszczę Ci z całego serca talentu do pisania! :)
    Wesołych Świąt! ;*

    1D roocks. <3

    OdpowiedzUsuń
  9. oj i to już koniec?? :( ciekawe jaki bd epilog??
    a wgl co dostała w prezencie od chłopaków??? :D
    czekam na epilog i 2 część!!!! <3
    pozdrawiam :* :*
    Nina!! xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak to już KONIEC ? Niee . To musi być sen ! . Tyle powiem . ale i tak czekam na ciąg dalszy ! .
    [ itsgottabeyou.blog.onet.pl ]

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny, mam nadzieje, że będzie 2 część ;D
    [http://1donething.blogspot.com/]

    OdpowiedzUsuń
  12. Poryczałam się na tej końcówce ;c Błagam Cię zacznij pisać drugą część <3 No, ale na razie czekam na epilog ;) Mam nadzieję, że dowiemy się tam, co takiego dostała od każdego z chłopców :D
    Gdybyś zaczęła pisać drugą część proszę daj mi znać na twitterze @ComeToPoland1D

    Zapraszam do mnie:
    http://take-you-to-another-world.blogspot.com

    Lots of love ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejku cudowne opowiadanie! Nie moge się doczekać kiedy napiszesz następną część!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. BŁAGAAAAAMMMMM pisz dalej .
    no bo co będize z ich związkiem i ,
    co Harry w tej szafie chiał powiedzieć Klaudii
    , i co było w pudełku !!!!!!!!!!
    To jest zajebiste !!!
    Błagam pisz jak najszybciej bo zwariujeee !!
    Trzymam ksiuki za Cb !!
    Mam nadzieje że zaczniesz pisać jak najszybciej =**
    Pozdrowienia!!
    Minnie

    OdpowiedzUsuń
  15. Ej noo.!;D
    Ja czekam na drugą część.! :)
    To jest świetne <3
    Genialne itp itd :)

    zajrzyj do mnie ;*
    http://gotta-be-you-baby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. matko dziewczyno po prostu cie kocham czytając to rozpłakałam sie jakieś 3 razy. a chciałam powiedziec ze przy czytaniu innych ksiązek,lub opowiadań rozpłakałam sie może 2 albo 3 razy w życiu dla mnie to jest po prosu piękne mam nadzieje że dalej bedziesz pisac bo nie wytrzymam bez tego. jak to przeczytałam to potem przez cały dzień myślałam o tym o miłości i nie mogłam odpędzić tych myśli!! prosze cie pisz dalej !!!!!

    OdpowiedzUsuń