sobota, 31 grudnia 2011

Epilog.

Wróciłam do domu, do szarej rzeczywistości.
Po chłopcach zostały mi tylko wspomnienia i… pudełko. No właśnie, pudełko.
Szczerze? Byłam bardzo ciekawa co tam znajdę, ale też trochę zdenerwowana.
Dobra… 3…2…1… Otwieram!
Na samej górze były… marchewki! Marchewki?!
A na każdej marchewce napisane było po jednym wyrazie. Gdy poukładałam je sobie we właściwej kolejności wyszło mi coś takiego ‘Live life for the moment because everything else is uncertain’ [dop.aut. – jest to cytat Louisa z twittera].
Tomlinson jest genialny! Hahahah. Przynajmniej już wiem dlaczego to pudełko było takie ciężkie. Zostawię sobie marchewki na pamiątkę. Od Louisa dostałam jeszcze bransoletkę z napisem ‘I love Louis and carrots’.
Później znalazłam czapkę – full cap. Od Zayna. Taka śliczna niebieska z buźką. Już dawno taką chciałam dostać, a Malik spełnił moje małe marzenie.
Od Liama była koszulka Supermana i… łyżka. Taa Li ma spoonophobię to mi wciska łyżki, hahaha cały Payne.
W pudełku była jeszcze ich książka z dedykacją ‘Naszej kochanej siostrzyczce...’ i autografami.
Oraz koszulki typu ‘I <3 One Direction’ i bluza. Od mojego chłopaka dostałam naszyjnik oraz jego ulubioną koszulkę FREE HUGS, chyba faktycznie musi mnie mocno kochać skoro mi ją dał.
Na koniec został prezent od Harry’ego, ten którego najbardziej się obawiałam.
Był to zegarek w formie otwieranego łańcuszka a w nim zdjęcie Stylesa, oraz list napisany własnoręcznie przez Loczka.

Droga Klaudiu,

Zakochałem się w Tobie od pierwszego wejrzenia. Od czasu gdy uratowałaś moje loki.
Miałem nadzieję, że coś pomiędzy nami zaiskrzy. Jednak stało się zupełnie inaczej.
Widziałem jak patrzysz na Nialla. Wiedziałem, że będziecie razem. Może gdybym nie stał jak kołek, tylko coś zrobił, dzisiaj to ja byłbym na jego miejscu. Niestety nie wszystko poszło po mojej myśli. Nigdy nie daruję sobie tego, że tak łatwo sobie Ciebie odpuściłem, ale po prostu chciałem żebyś była szczęśliwa. Nadal tego chcę. Chcę żebyś była szczęśliwa. Twoje szczęście jest moim szczęściem.
Pamiętaj, że zawsze będę na Ciebie czekał.

Kocham Cię,
na zawsze Twój Harry.



W tym momencie zaczęłam płakać.
Zdałam sobie sprawę, że uszczęśliwiając Horana, złamałam serce Stylesa.
Kocham Nialla, ale Harry też nie jest mi obojętny.
Czy można kochać dwie osoby jednocześnie?


~~~~~
Obiecałam, że epilog dodam jeszcze w tym roku, więc dodaję :)

Do większości prezentów od chłopaków miałam zdjęcia, ale niestety nie wiem dlaczego nie da się dodać linków -.-

Udanego Sylwestra oraz pomyślności w 2012 roku :) Żebyście spotkały chłopaków!

Dziękuję za komentarze i ponad 10000 wejść!


Dusia. xxx

20 komentarzy:

  1. Ale boskie zakończenie ;D
    Teraz tylko czekamy na drugą cześć :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne prezenty :D Takie prosto z serca. A Harry z tym listem. Ale namieszał. No w takiej chwili kontynuacja jest jak najbardziej wskazana! Krótki jednak bardzo mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. to najlepszy blog z opowiadaniem jaki kiedykolwiek widzialam, koniecznie musisz napisac 2 czesc, i to jak najszybciej bo musze wiedziec co bd dalej ;p

    immienniczka Klaudia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wooow. No to mnie zaskoczyłaś Harry'm i tym listem. Świetne pomysły na prezenty :) [help-me-see]

    OdpowiedzUsuń
  5. To nie może się tak skończyć ! . Błagam dodaj drugą część ! . Ja tu zwariuję . ! . Biedny Harry . . Miałam łzy w oczach jak to czytałam . Marchewki Lou były świetne xD . Zapraszam do mnie na [ itsgottabeyou.blog.onet.pl ] Pozdrawiam .;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Boże, to nie może tak być :(
    Cały Louis, ach, te marchewki.... ale Harry? Aż mi się go żal zrobiło :( I <3 Harry.

    PS jeśli masz chwilę, zapraszam na www.only-one-direction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dodaj drugą część bo nie wytrzymam.To najlepsze opowiadanie o 1D jakie czytałam. awww,Nialler *__*

    OdpowiedzUsuń
  8. http://me-and-you-forever.blog.onet.pl/ -

    zapraszam rowniez na mojego drugiego bloga z opowiadaniem o One Direction ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Booooskieeee !!! ;DDD
    czekamy na 2 część. ;)
    Nialler. <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Napisz ciąg dalszy bo nie wytrzymam !

    OdpowiedzUsuń
  11. To najciekawsze opowiadanie o One Direction! Jestem zdecydowanie ogromną fanką
    Codziennie będę sprawdzać, czy dodałaś już 2 część
    Życzę weny.
    Fanka Dusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ej nieeee...!!! To nie może tak zostać <333!!! Musisz dać drugą część ,bo się porycze! :(

    OdpowiedzUsuń
  13. To opowiadanie jest MEGAAAA . <33
    Prawie sie popłakałam :(
    Nie może sie tak skończyć : <
    Czekam bardzo na 2 część ;)
    Jak bd prosze o inf . @onedreaaam
    gg-32364501

    OdpowiedzUsuń
  14. kiedy dodasz wreszcie kolejny?!

    OdpowiedzUsuń
  15. Pod ostatnim rozdziałem napisałam: `I prawdopodobnie kiedyś w przyszłości napiszę część 2.` Nie wiem kiedy to będzie. Kiedyś na pewno. Jak napiszę to dodam. Nie jestem maszyną. Nie piszę rozdziałów w 5 minut. Nie wymagajcie ode mnie zbyt wiele. Ten blog jest dla mnie bardzo ważny, ale oprócz niego mam też swoje realne życie, rodzinę, przyjaciół, szkołę. Zrozumcie to, proszę.

    OdpowiedzUsuń
  16. proszęproszęproszęproszęproszęproszę dodaj kolejny rozdział,choćby miał być mega krótki .I proszę nie zawiedź mnie,niech Klaudia zostanie z Niallerem ;c!

    OdpowiedzUsuń
  17. http://samemistakesstory.blogspot.com/
    zapraszam
    zapraszam
    zapraszam
    ZAPRASZAM WSZYSTKICH SERDECZNIE DO NOWEGO BLOGA Z OPOWIADANIEM <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Mój Boże, dziewczyno, jesteś niesamowita!
    Kocham Twój blog! <3
    Mam do Ciebie prośbę, jak będzie nowy rozdział daj mi znać na twitterze.
    @Weronika99459

    OdpowiedzUsuń
  19. To zdarzyło się naprawdę?

    OdpowiedzUsuń