sobota, 21 stycznia 2012

Część II, prolog.

Niall.
- Że co?! Ty chyba sobie żartujesz?! – wykrzyczałem totalnie wkurzony.
Mój kochany manager powiedział, że mam ograniczyć kontakt z Klaudią, że miłość na odległość i tak nie ma sensu, że ona jest ze mną tylko dlatego że jestem sławny.
Zabolały mnie jego słowa. To wszystko było niedorzeczne.
Ale co miałem zrobić? Musiałem się podporządkować jeśli nadal chciałem być w zespole.
Jeśli o mnie chodzi to mógłbym z tego wszystkiego zrezygnować, byle być z moją ukochaną.
Ale nie chciałem zawieść fanów ani chłopaków z zespołu.
Kompletnie zerwałem kontakt z dziewczyną bez słowa wyjaśnienia. Czułem się z tym okropnie.
Chłopcy widzieli, że ze mną jest coś nie tak. Powiedziałem im wszystko. Kazali mi walczyć o tą miłość jeśli naprawdę kocham Klaudię, ale ja się poddałem. Poddałem się bez walki. Jak zwykły tchórz. Postanowiłem żyć tak jak żyłem zanim poznałem miłość mego życia.


Klaudia.
Po moim powrocie do Polski utrzymywałam bardzo dobry kontakt z chłopakami.
Kilka razy w tygodniu dzwoniliśmy do siebie na skypie, pisaliśmy na twitterze.
Nikt nie wiedział o tym, że ich znam. No oprócz moich rodziców. Uznaliśmy, że lepiej będzie trzymać to w tajemnicy.
Jednak z czasem nasze relacje się pogorszyły. Coraz rzadziej się kontaktowaliśmy.
Chłopcy przepraszali za to, mówili że to przez natłok obowiązków. Wierzyłam im.
Końcem listopada praktycznie już w ogóle nie miałam z nimi kontaktu.
Było mi cholernie przykro. Myślałam, że tak musi być. Próbowałam o nich zapomnieć, ale to nie było takie łatwe. Nie mogłam ich tak po prostu wymazać z pamięci.
Kochałam Nialla, resztę kochałam jak braci.
Opowiedziałam rodzicom o tym co się stało, pocieszali mnie, tata powiedział ‘jeśli kiedykolwiek spotkam tego skurwysyna to urwę mu jaja!’.


~~~~~
SUPRAJZ! Jest prolog drugiej części :)
Postanowiłam wrócić do pisania. Przez ten czas co mnie tu nie było zdążyłam napisać dwa rozdziały na ten blog, oraz kilka na inne, które w przyszłości założę :)
Nie wiem jak często będę dodawać ani kiedy pojawi się nowa notka, także proszę - nie pytajcie.
Dziękuję za komentarze oraz rosnącą liczbę odwiedzin.
Pozdrawiam, Dusia. Xxx

21 komentarzy:

  1. Śliczne ;**** Kocham tego bloga ;D Nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału <3 Mam nadzieję, że szybko napiszesz xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurde, nie myślałam, że tak będzie... Myślałam, że problemem będzie miłość Harrego do Klaudii, a tu się okazuje, że chłopcy urwali kontakt...
    Błagam Cię, dodaj szybko next! Umieram z ciekawości ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się ciekawie :D Czekan na odcinek ;]
    I_Love_Harry_

    OdpowiedzUsuń
  4. o.o przeczytałam wszystko od początku i O.o. Jak Niall mógł się poddać bez walki o Klaudie.. biedna. ;[[ .
    proszę informuj mnie o nn. ! <3
    twitter: @baananova
    lub na blogu.
    [ moments1d.blogspot.com ]

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeczytałam wszystkie rozdziały i sądzę że twój blog jest genialny! ;D;D Czekam na dalsze rozdziały ;d Proszę informuuj mnie o nich ;] twitter: @Nataliee0211

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeczytałam wszystko! Genialny bloog! ;D Proszę informuj mnie o nowych rozdziałach ;d twitter: @Nataliee0211

    OdpowiedzUsuń
  7. koniec najlepszy xd fajnie, że powstała II część :) zapraszam do mnie http://taken-1d.blog.onet.pl/ :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nominowałam Twojego bloga w kategorii 4 na http://onedirection-awards.blog.onet.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  9. FAJNIE, że powracasz do pisania. Cieszę się, ze odnalazłam twoje opowiadanie xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurczę no! A myślałam,że wszystko się dobrze ułożyło,że zakończyło się happy endem a tu proszę, taki szok!
    Wcześniej nie pisałam tu komentarzy ale przyrzekam,że przeczytałam całość! :)
    Mam nadzieję,że tu jeszcze coś napiszesz, może druga część całego opka? Przecież ich miłość nie może się tak skończyć! Miej trochę serca! :)
    Czekam na jakiś szybki next!

    A teraz spam (sorki)
    zapraszam cię na mojego bloga z opowiadaniem o One Direction, u mniesz też głównych bohaterem jest Niall (skusiłam choć odrobinkę?)
    Czekam też z twojej strony o jakieś rady dla początkującej :)
    http://domekzlego-niarlett.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. BOŻE KOCHAM CIĘ *___*. Jestem cała happy,że powracasz do pisania! Kocham to opowiadanie :D.Przeczytałam twoje opowiadanie kilka razy bo tak mi się podobało o.O. Czekam na dalszą część <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Buuuuuuuu...
    Dlaczemu?!
    Normalnie..normalnie..normalniee ..aż mi się płakać chce! ;(
    Mam szczerą nadzieję, że jednak jakoś się ułoży. ;)

    Wiadra weny życzę. ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ohh.. No to zaczyna się dość dramatycznie, ale i tak mi się podoba <3 Sądzę, że oni jeszcze się spotkają nie jeden raz i wszystko będzie dobrze :) Świetny prolog! [help-me-see]

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się prolog :) Czekam na dalszy ciąg. I z góry przepraszam,ale chciałam zaprosić cię na bloga mojej przyjaciółki,która pisze też opowiadanie,tylko blog jest mało popularny,więc jakbyś mogła wpaść i się wypowiedzieć to by jej bardzo pomogło http://steal-heart.blogspot.com/ ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się prolog! I wg cały blog.. Będę tu często zerkać :) I z góry przepraszam,ale chciałam zaprosić cię na bloga mojej przyjaciółki,która pisze też opowiadanie,tylko blog jest mało popularny,więc jakbyś mogła wpaść i się wypowiedzieć to by jej bardzo pomogło http://steal-heart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny blog. Z nie cierpliwością czekam na następną notkę :P
    i zapraszam też do mnie : http://strawberryendjelly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Hejka świetny rozdział, fajnie piszesz. Ja dopiero zaczynam i była bym wdzięczna jeśli wpadła byś do mnie i zostawiała w komentarzach info o nowych rozdziałach u Ciebie :) . link -> http://be-loved-by-you.blogspot.com/ . Pozdrowienia Viki

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham Cie!!! Uwielbiam tego bloga :D napisz coś jak najszybciej! Biedny Harry... biedna Klaudia ;( jak oni mogli? ;(

    OdpowiedzUsuń
  19. Jesteś naprawdę świetna:) Czekam na kolejny rozdział;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz superowego bloga :)

    OdpowiedzUsuń