wtorek, 14 lutego 2012

Informacja.

Cześć!

Na początku chciałam Wam wszystkim serdecznie podziękować za czytanie tych wypocin, za komentarze i za tą ogromną, jak dla mnie, liczbę odwiedzin (ponad 22 tysiące!). Jesteście kochani po prostu! :)

A teraz mniej miła kwestia, za którą z góry przepraszam.
Wiem, że liczyliście na nowy rozdział, ale takowy się nie pojawi. Przynajmniej nie w najbliższym czasie. Chyba jednak za bardzo się pośpieszyłam z tym powrotem do pisania. Uwielbiam pisać, jednak ostatnimi czasy nie potrafię napisać nic sensownego na got2luvya. Mam 2 rozdziały, ale się mi nie podobają, muszę je całkowicie zmienić.
Po prostu nie mam głowy ani pomysłów do pisania czegokolwiek na tym blogu.

Podsumowując... ZAWIESZAM BLOGA NA CZAS NIEOKREŚLONY.
Postaram się tutaj jeszcze kiedyś wrócić, o to się nie martwcie. Nie wiem kiedy to będzie, ale kiedyś na pewno ;)
Wiecie jak to jest... Szkoła, 3 gimnazjum. Nie jest łatwo. A do tego mnóstwo zajęć dodatkowych.

Jeśli macie jakieś pytania, chcecie na mnie nakrzyczeć, czy po prostu pogadać - piszcie na formspring http://www.formspring.me/dusiaofficial

Jeszcze raz PRZEPRASZAM.

Kocham Was.
Buziaki, Dusia. Xxx

16 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że wrócisz. W każdym razie dobrze cię rozumiem :) Uporządkuj sobie wszystko. My czekamy na ciebie <3 [help-me-see] [beats-for-you]

    OdpowiedzUsuń
  2. ;( Szkoda
    Ale cię rozumiem :D
    Czekam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj ale szkoda ;c
    Ale trudno będę czekała z niecierpliwością <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Uhh szkoda :C No ale rozumiem Cię. Mam nadzieję, że niedługo do nas wrócisz :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Okay! Rozumiem, ale mam nadzieję, że wrócisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. czy co to piszesz wydarzyło się na prawdę???

    OdpowiedzUsuń
  7. to jest opowiadanie wymyślone przeze mnie. to nie wydarzyło się naprawdę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Buuuuuu.. ;(
    Normalnie, chyba będę płakać noo..
    Kocham Twoje opowiadanie!
    Ze zniecierpliwieniem czekam na Twój powrót kochana! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje opowiadanie było jednym z pierwszych ktore przeczytałam o chłopakach :). to dość dziwne,ale też dzięki twojemu opowiadaniu zaczęłam odkrywać,że Nialla kocham fhuj mocno no i,że jest moim ulubieńcem. haha :D .A więc z niecierpliwością czekam na kolejny,chociażby krótki rozdział :c .♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć! Twoje opowiadanie zostało umieszczone w największym alfabetycznym spisie opowiadań o 1D (czytaj-1d.blogspot.com). Jeżeli chcesz, aby potencjalni czytelnicy mogli jeszcze łatwiej odszukać Twojego bloga zostaw komentarz na stronie z linkiem i informacją o rodzaju opowiadania (bromance,obyczajowe,komedia,fantastyczne,dramat,kryminał) i głównym bohaterze (Zayn,Niall,Louis,Harry lub Liam) W czasie krótszym niż 24 godziny umieścimy Twojego bloga w spisie tematycznym, który jest codziennie przeglądany przez ponad 200 osób :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzymam kciuki i wierzę mocno,że dasz radę wrócić za jakiś czas z nowymi rozdziałami! :D
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że zawieszasz. Z niecierpliwością będę czekać na powrót ;)

    Zapraszam również do mnie na :

    http://always-love-youu.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Przeczytałam dziś całe twoje opowiadanie . Jego treść jest naprawdę wciągająca.. Bardzo mi przykro że już nie piszesz . :< Jednak mam nadzieje że to się zmieni . :3

    ~Ania.

    OdpowiedzUsuń
  14. Podążając w ślady wielu fanek One Direction postanowiłam założyć bloga z opowiadaniem, w którym chłopaki odgrywają niemalże główną rolę.
    Jest to historia opisująca losy trzech przyjaciółek, które w pewnym momencie, jak zapewne każdy się domyśla, spotykają na swojej drodze chłopaków z One Direction. Starałam się, by opowieść nie wyszła na zbyt banalną i przewidywalną, jedynek efekty mojej pracy będziesz musiała ocenić sama.
    Serdecznie zapraszam Cię na prolog mojej historii. Mam nadzieję, że skusisz się i do mnie zajrzysz: http://cry-to-me.blog.onet.pl/

    PS: Przepraszam za ten niewielki spam, mam nadzieję jednak, że zrozumiesz.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurde. Dobre to twoje opowiadanie a nie spodziewałem się tego :P wiesz opowiadania o zespołach itp zazwyczaj nie są fajne i dobrze że to się od nich różni :]
    zapraszam też na mojego świeżego bloga http://mr-giati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. szkoda, że już na razie nie będziesz pisać ;( bardzo mi się spodobał twój blog i mam nadzieje na jak najszybszy twój powrót do pisania...

    OdpowiedzUsuń